Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2016 02:03 - В началото
Автор: yanevanu Категория: Други   
Прочетен: 495 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Привет, електронен свят!
   С радост се присъединявам към големия свят на блогърите. Нямам идея как става и какво точно следва, но подразбрах, че това е един чудесен начин да споделям идеи, да водя общодостъпен календар на събитията в класа и училището ми. След преживяното днес обучение за създване на учителско портфолио (слава на управлението ни, че отдели пари да ни обучава как да сме едни гърди напред, вместо да ни остави да се лутаме!) и попълване на атестационна карта се захващам със създаване на доказателствен материал за успешното ми учителско портфолио.
   Отбелязвам, че съм учител само с 1 година стаж и много ентусиазъм, който бързо се топи под напора на управниците ни. За пореден път ни вкарват в абсурдни и безизходни ситуации и вероятно много ентусиасти, като мен, ще се откажат по средата на баира. И аз се замислям.....За сега оставам, но....
   Та, беше ми необходимо пространство, в което да помествам сценарии, публикации, събития и идеи. Чудесно се получи! Пожелайте ми успех!



Гласувай:
1



1. elenapeeva - Успех и добре дошъл в света на бло...
20.08.2016 06:35
Успех и добре дошъл в света на блогърите:)
цитирай
2. barin - Добре дошла в блога. Преди около ...
23.08.2016 21:56
Добре дошла в блога.Преди около година и половина и аз се включих като на шега за 5-6 публикации, а сега се над 120. Отначало смятах да пиша предимно за историята, но после разширих тематиката. Може да разгледаш някои теми. Всичко хубаво ти желая и успехи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yanevanu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4793
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031